Torsdag, halvdag VAB

Publicerat: 11 maj, 2017 i -sjukdagar/vab, Arbete & karriär

Faaaan, nu har jag smittat frugan med halsfluss/streptokocker, hon ligger hemma däckad med hög feber och jag var tvungen hem vid lunch för att ta hand om dottern som var hemma från dagis. Jag valde att jobba igår onsdag trots feber och halsont.

Gjorde ändå den bästa dagen med aktivitet på jobbet, ringde 126st samtal 2h 12 min samtalstid, dock inte så mycket pengar på tavlan.

Ringde på hemifrån och jobbade på så gott jag kunde.

Kommentera

