Så jävla taggad nu

Publicerat: 21 mars, 2017 i Vardagligt

Jag har ett enormt driv just nu att krossa alla där ute som dömer mig efter tidigare nederlag när det gäller mina viktresor som jag kört. Helgen som var nu, vecka 11 2017 var den sista helgen som jag njöt av ostbågar, godis och dricka. Jag åt inte överdrivet faktiskt mindre mängder än tidigare.

Jag har sagt detta så många gånger nu att jag ska gå ner och jag ska träna hårt, sköta kosten och inte falla för frestelser. Men nu är det verkligen allvar från djupet av mitt hjärta. Jag vill detta så otroligt mycket nu så det finns inget som kommer att stå i vägen för mig och min nya resa som ja påbörjade den 14 mars 2017 med en startvikt av 104,5kg

Kommentera

