Måndag morgon, mer snö

Publicerat: 20 mars, 2017 i Vardagligt

Imorse när jag vaknade såg ja till min förvåning att det kommit ner en massa snö och jag som hade tänkt att cykla ner till arbetet idag, så blev det inte utan jag fick ta bussen ner till stan.

Tog mig en kopp kaffe vid 07:30 sedan körde jag 7min workout innan kollegorna började trilla in på kontoret. Fan va jobbigt det är och man får upp flåset och känner sig stark efter att ha kört igenom hela kroppen snabbt & effektivt.

Igår var jag och frugan och dottern ute på promenad runt Kronoparken, skönt att alla går ut och får lite frisk luft. Jag är nog den enda som jag vet iallafall som värdesätter och gillar promenader. Jag kan nog gå i timmar utan att bry mig.

Kommentera

