ont i magen inatt

Publicerat: 18 mars, 2017 i -sjukdagar/vab, Allmänt gnäll

Under natten låg jag och vred mig kunde inte sova alls, badade klockan 05:20 sedan satt jag i soffan i vardagsrummet och lyckades somna runt 7 tiden nångång sen skulle frugan och barnen åka iväg till edsvalla och jag skulle vilja ha följt med men eftersom jag var uppe hela natten och haft ont i magen är det bäst att stanna hemma.

Har ändå kunnat tvätta, hänga upp tvätt och diskat och plockat lite i lägenheten så det ser hyfsat ut. Kollade på hockeyn också mellan HV71 och FBK, det var ingen höjdare det heller.

Frukost: en polarkaka som jag delade på två och hade smör och ost på, sen kaffe till det.
Lunch: en proteinshake  whey 100 melon blandat med alpro soya + en banan
Middag: 1dl ris och 1dl chiliconcarne, en näve morötter och lite salladsost + 50cl vatten

Kommentera

