Måste få ur mig lite skit

Publicerat: 2 mars, 2017 i Allmänt gnäll, Arbete & karriär
Etiketter:, , ,

Irriterad / förbannad över den här månadens start. Jag vill inte vara negativ men när man redan märkt av att denna månaden kommer bli katastrof p.g.a. annan säljare som inte gjort sitt jobb korrekt då blir jag förbannad att det ska drabba mig nu och min familjs ekonomi. Klarar jag inte budget så gör det väldigt mycket i min plånbok. TACK SOM FAN till dig som fuckat upp min kommande månad, jag kommer att få slita hårt, dra i allt och rota så mycket kunder jag bara kan för att rädda upp den här situationen.

Pratade med min chef idag med om detta, och jag vill verkligen inte dra ner mina kollegor med negativ inställning, utan det gäller att kriga på ordentligt och göra mitt absolut bästa för att klara av denna månaden.

Målet denna vecka ( 2 dagar ) var att hinna göra klart 20st befintliga kunder, med tanke på denna skitiga situation så fick jag bara klart 7st. katastrofalt tycker jag. Men nu tar jag helgen och ser fram emot resan till Göteborg med frugan imorgon. Ser fram emot nästa vecka på arbetet då blir det att ta revansch.

Kommentera

