10 fantastiska år ihop

Publicerat: 1 mars, 2017 i Familjen
Etiketter:, ,

Idag den 1 mars 2017 firar jag och frugan 10 år tillsammans. Vi åker till Göteborg på fredag den 3 mars och ska ta en liten weekend bara vi två. Barnen lämnar vi hos min mor. Det ska bli skönt att bara få komma bort lite och lyxa till det.

Du har varit en del av mig, i en tredjedel av mitt liv. Du har fått mig att uppnå saker jag aldrig trodde jag skulle klara av, du får mig att känna mig underbar, behövd och älskad. Du är mitt allt Elin. Du äger mitt hjärta och jag vill leva med dig livet ut, Du är en fantastisk kvinna på alla tänkbara sätt och en underbar Mamma till våra barn. Min kärlek till dig är obeskrivlig ❤

Vi har mycket med i bagaget under dessa 10 år ihop, massor av roliga fina minnen.
Jag är så lycklig med dig. Grattis på 10-års dagen älskling.

Kommentera

